American Airlines Domestic Admirals Club Lounges to Offer Complimentary Alcoholic Beverage

ANZEIGE

hunter

Erfahrenes Mitglied
29.05.2009
585
3
CGN / MTY
ANZEIGE
Na endlich hat es American Airlines auch geschafft...bin ja mal gespannt wie "well brand liquors, as well as beers and house wines" in Realität aussieht (y)

"Another Service Admirals Club Members Have Asked For
FORT WORTH, Texas, Sept. 21 /PRNewswire/ -- This drink is on us! Beginning Oct. 1, American Airlines is offering travelers another benefit of membership in its Admirals Club® lounges. American will offer alcoholic beverages, including wine, beer and spirits, free of charge to customers visiting any of its domestic clubs, in addition to complimentary coffee, tea, soft drinks and juices.

"Updating our beverage selection to include complimentary alcoholic beverages is another example of American's commitment to reinvest in our premium products and enhance the travel experience for our loyal members and guests," said Nancy Knipp, American's President – Admirals Club. "Our customers have asked for free drinks and we are delighted to respond to their request by providing this service for our existing and new members at our clubs worldwide."...." zum Artikel

danix

SwissHON - Moderator LX/OS/SN/4U-Forum
Teammitglied
16.03.2010
6.065
2.662
Kloten, CH
Schön für die OW Elites

Schön, nur als *G, was ja hier wohl die meisten Elite Members sind, dürfen wir in den RCC's der UA weiter trocken bleiben, oder? :cry:

hunter

Erfahrenes Mitglied
29.05.2009
585
3
CGN / MTY
Schön, nur als *G, was ja hier wohl die meisten Elite Members sind, dürfen wir in den RCC's der UA weiter trocken bleiben, oder? :cry:

Da ich OW Elite bin und schon mal den einen oder anderen Admirals Club in den USA besuche, finde ich das schon ne tolle Sache! Da fällt das lästige Fragen nach weiteren Drink Chits nun endlich weg.
Bin nur mal gespannt wie die das anstellen in den Clubs. Ob die Flaschen irgendwo hingestellt werden (was ich mir eigentlich nciht vorstellen kann), oder ob man immernoch brav an die Bar rennen darf und nach nem Drink fragen muss und damit wieder gleichzeitig zu nem tipp für den Barsklaven genötigt wird...