Was macht man dann als Untermieter?keine Mobilfunkrechnungen akzeptiert
Ein Bankkonto besitzen.Was macht man dann als Untermieter?
Die App ist in der Tat kein feines Erzeugnis, weder von der Logik noch von der Usability, besonders die Zahlentastatur ist ein Graus.
Ich habe am 12.09. die nach den Spielereien übrig geblieben Pfennige per SEPA auf mein Girokonto überwiesen. Die Überweisung wurde laut App am 13.09. ausgeführt.Bis heute 19.09. keine Gutschrift!Ich war blind, die Gutschrift war am gleichen Tag da, Absender: VFX Financial PLC, IBAN bei der Fidor!
IBAN bei der FIDOR?
Konnte heute sowohl eine Curve Blue als auch eine Curve Black hinzufügen.
Dann liegt es evtl. an der Charge. Ich kann die Black aus einer alten Charge weiterhin nicht hinzufügen (Not authorized bei 3D Secure).
Blue von 05/2018. Black ursprünglich ebenfalls, aber ersetzt in 09/2019.
Die funktionierenden Black beginnt ebenfalls mit 53759000.Bei mir ist die Black Legacy von 10/2018 beginnend mit 53759020 und Blue vom 07/2019 beginnend mit 53759000. Blue klappt, Black nicht.
Die funktionierenden Black beginnt ebenfalls mit 53759000.
Wie lange dauerte bei euch der Versand der Karte?
Ist nun gute zwei Wochen her seit Registrierung.
Changes to EasyFX GBP transaction fees
Dear Customer,
As a valued customer, you know your EasyFX card is free to use wherever you go; with no subscription fees, no transaction fees or additional ATM charges taken by VFX - unlike many other FX and high-street bank cards, when used abroad. Topping-up your EasyFX account by debit card is also free of charge.
Some banks, travel money, FX and payment service providers have decided that they will no longer offer debit card top-ups to their customers due to the cost to them of providing this service and there are alternatives that are readily and conveniently available such as bank transfers which are usually provided free of charge.
We know that many of our customers prefer to use their debit cards to top-up their EasyFX account and we want to assure you that we will continue to offer debit card top-ups and absorb the cost of using them.
As EasyFX continues to be the travel card of choice, we are proud to continue our policy of zero transaction fees and zero fees at ATMs abroad. However, due to the increased burden of covering the costs of GBP denominated transactions, we are having to introduce modest fees on GBP transactions (to partially recover the cost). GBP ATM fees will attract a fee of £1.50, and GBP POS transactions (only in the UK) will attract a £0.40 charge.
These fees will ONLY apply to GBP transactions carried out in the UK.
The revised GBP tariffs will be introduced on 12th December.
Please contact EasyFX Customer Services with any questions.
Thanks for your continued custom and loyalty,
The EasyFX team
Was habt ihr für eine Karte hinterlegt?
Curve Blue klappt nicht. Die easyFX-App möchte 3D Secure machen...
Bei ING VISA direkt klappt eigentlich das 3D Secure, aber es kommt danach trotzdem "invalid card"... (wohl da gemäss easyFX nur britische Debit Karten erlaubt sind)
Antworten in Grün.ok danke, also stimmt meine Rechnung deiner Ansicht nach? Kann ich dir so auf die schnelle nicht sagen - ich finde das Produkt nicht wirklich ansprechend für mich.
Habe bei easyFX noch freundlich nachgefragt, ob es eine Möglichkeit gibt, die besseren Kurse ala Revolut zu bekommen. Das ist doch deren Geschäftsmodell.
Antworten in Grün.
Dear Customer,
Following our recent communication regarding the introduction of fees on certain transactions using the EasyFX currency card, we received a number of comments which has made us rethink how we make fees fair for all.
What will change?
Today, all our clients are registered with a default base currency of GBP. As of the 12th December, this will change, and the base currency of your EasyFX account will reflect your registered country of residence. If you live in Portugal for example, your base currency will become EUR, in the United Kingdom, it will remain as GBP. If you live further afield and your country of residence is not covered by one of our 13 base currencies, your default currency will remain as GBP.
What does this mean?
If you are a client whose default currency is EUR, you will not be charged fees by VFX for using your card at either an ATM or POS, outside the Eurozone. Likewise, if you are a client whose default currency is GBP, you will not be charged by VFX for using your card abroad but will be charged a fee if you choose to use it in the UK.
For the full list of base currencies along with the fee schedule that applies when using the card as of the 12th December 2019, please click here: https://www.easyfx.com/card-fees