ANZEIGE
Hallo zusammen
Sieht auf den ersten Blick nicht allzu schlecht aus. 19£ für einen 50£ Gutschein, ich sehe nichts von einem Mindesaufenthalt und es gibt keinen Mindestbuchungswert. Hab ich was übersehen?
Ist bei den getaways zu finden, Groupon Travel Deals: Save up to 70% with your GROUPON Travel Deal
cheeers
Sieht auf den ersten Blick nicht allzu schlecht aus. 19£ für einen 50£ Gutschein, ich sehe nichts von einem Mindesaufenthalt und es gibt keinen Mindestbuchungswert. Hab ich was übersehen?
Expires 11 May 2012. Valid for hotel stays up to 31 December 2012.
Limit 1 per person. Groupon activates Fri 16 March 2012 at 8pm. Existing customers redeem by phone by calling Customer Service on 020 3147 6767 to have their account credited. New customers redeem by registering as a HotelClub Member at www.hotelclub.com - Groupon UK using Groupon code. Within 36 hours of registration, HotelClub will apply £50 worth of Member Rewards to your account which can be used towards hotel bookings. Must be 18 or older. Any remaining balance on bookings worth more than £50 must be paid in full. Where a selected hotel requires a 10% deposit payable to HotelClub with the balance to be paid directly to the hotel upon check-in, Member Rewards can only be used to pay for the deposit and not the balance which must be paid to hotel directly. All cancelled bookings will be re-credited if within validity period. No cash back. Hotel stays start from approx £38 excluding tax and fees (as of 6 March 2012). HotelClub Member Rewards are subject to terms and conditions: www.hotelclub.com/info/win?id=MembershipTerms.
See the rules that apply to all deals.
Ist bei den getaways zu finden, Groupon Travel Deals: Save up to 70% with your GROUPON Travel Deal
cheeers