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Groupon hat mir ne Mail (unaufgefordert) geschrieben, dass der alte Code falsch war und mir einen neuen geschickt. Die 80 Dinger wurden mittlerweile korrekt gutgeschrieben.
Dear Markus,
Thank you for your e-mail.
We would like to apologise for any delay in responding to your e-mail.
With reference to your e-mail regarding the Groupon member rewards, please be advised that we are unable to provide you the Groupon member rewards as you registered after the cut off date so we cannot honour it. The Groupon offer is now closed. If you require a refund, please contact Groupon directly. Please note that as per the terms and conditions deal needs to be purchased before 19th March 2012 and its should be redeem before 11th May 2012. We would like to advise you to contact Groupon directly for the refund of your vouchers.
Please note that for any further information, we also recommend you to visit the Groupon website: www.hotelclub.com - Groupon UK as they will be providing the refund from their end. Incase of any difficulty, you can reach them at the below mentioned details and they will be more than happy to assist you:
E-mail: support@groupon.co.uk
Phone: +02035100410 (Weekdays 09:00 AM to 06:00 PM)
Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
die Verarschen mich doch
lebe ich in der falschen Zeit?
und Groupon sagte mir per Mail, dass ich mich an Hotelclub wenden muss!
so ein Mist...
Aber ich habe eben gerade vom Paypal Käuferschutz mein Geld zum Glück wieder gutgeschrieben bekommen, obwohl dies gar nicht abgedeckt ist (elektronischer Versand).
Schade nur um das Guthaben
Mir gings ähnlich, ich habe mehrere Mails an HotelClub geschickt, gewartet und dann groupon UK eingeschaltet. Nach einer Woche habe ich nun gestern meine 80 Rewards bekommen mit sehr freundlicher Mail von groupon. Anscheinend musste HotelClub darauf hingewiesen werden, dass der Code bis Mai eingelöst werden kann. Also: dran bleiben!