ANZEIGE
Hilton benennt seine frühere "Best Rate Guarantee" nun in Price Match Guarantee um.
https://hiltonworldwide3.hilton.com/en/best-price-guarantee/overview.html
Neu ist die Option, auch ohne eine vorherige Reservierung diese in Anspruch nehmen zu können:
Um nicht parallel im bereits vorhandenen Thread https://www.vielfliegertreff.de/hil...best-rate-guarantee-erfahrungsbericht-83.html zu diskutieren, schließen wir den alten Thread und freuen uns auf positive Rückmeldungen und Erfolge im diesem.
PS: wer es magt noch das Werbevideo dazu
https://hiltonworldwide3.hilton.com/en/best-price-guarantee/overview.html
Neu ist die Option, auch ohne eine vorherige Reservierung diese in Anspruch nehmen zu können:
Option 1:
You may submit the online claim form up to 24 hours after your reservation is made.
- The name on the claim form must match the name on the reservation for each room.
- Only one claim may be submitted for each reservation.
- You will receive an e-mail confirmation or phone call within 24 hours after Hilton's receipt of your claim.
Option 2 (Required for claims without a reservation confirmation number and for claims made the day before arrival or the day of arrival):
You may contact any of our contact center agents to submit the claim over the phone.
- If you are calling from the U.S., Canada, Puerto Rico or the U.S. Virgin Islands, call 1-800-445- 8667. Otherwise, contact the local reservations office for your region.
Um nicht parallel im bereits vorhandenen Thread https://www.vielfliegertreff.de/hil...best-rate-guarantee-erfahrungsbericht-83.html zu diskutieren, schließen wir den alten Thread und freuen uns auf positive Rückmeldungen und Erfolge im diesem.
PS: wer es magt noch das Werbevideo dazu
Zuletzt bearbeitet: