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SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
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Allerdings gibt es FR5204 auf der flugstatistik.de-Seite häufig als Frühflug HHN-BGY, 2013 saß ich da selbst einmal drauf. Auch 2004 gab es neben dem Sucher zwei weitere Einträge, z.b. am 21.8.2004 mit den Zeiten 6:00-7:15 Uhr.
Da ist ja auch etwas was ich komisch finde, da auf den Webseiten von HHN und BGY dieser Flug nicht zu sehen ist. :unsure:

Hier mal die FP HHN nach BGY soweit ich sie finden konnte: Irgendwann nach dem nach dem WFP 2004/05 sind die Flugnummer wieder bei FR5204. Allerdings finde ich keinen genauen Zeitpunkt.

Stand 27.05.2002
FR5204 1-7 06:45 07:55
FR5206 1-7 20:25 21:35

Stand 01.07.2002
FR5204 1-7 06:45 07:55
FR5206 1-7 20:25 21:35

Stand 24.09.2002
FR5204 1-7 06:45 07:55
FR5206 1-7 20:25 21:35

Stand 05.12.2002
FR5204 1-7 06:40 00:00
FR5206 1-7 20:20 21:30

Stand 28.03.2003
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:30 23:40

Stand 09.07.2003
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:30 23:40

Stand 11.09.2003
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:30 23:40

Stand 16.02.2004
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:10 23:20

Stand 20.06.2004
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:20 23:30

Stand 31.10.2004
FR5202 1-7 08:35 09:45
FR5208 1-7 22:20 23:30


**************

Anscheinend ist der Morgenflug Ende 2004/Anfang 2005 gestrichen worden.

    • Geschrieben 27. Juli 2005
      Ein „SSV 2005“ à la Ryanair:
      50 Prozent Rabatt auf die niedrigsten Preise!

      Ab Deutschland Netto-Tickets ab 24 Eurocent verfügbar – Ab sofort via www.ryanair.de noch bis 2. August um Mitternacht buchbar – Außerdem: Zukünftig öfters nach Mailand

      London-Stansted / Frankfurt-Hahn, 26. Juli 2005: Ryanair, der europäische Branchenriese in Sachen preiswerte Flugreisen und die Nummer 1 unter den Billigfliegern, kündigte heute eine Expansion seiner Flugkapazitäten am Italien-Hub Mailand-Bergamo an, was neben einer neuen Route nach Bratislava auch eine 100prozentige Erweiterung des Angebots nach Frankfurt-Hahn bedeutet. Mit Umstellung auf den Winterflugplan am 30. Oktober 2005 wird Ryanair dann die norditalienische Metropole mit Frankfurt-Hahn nicht nur spätabends, sondern auch morgens verbinden, so dass zwei attraktive Tagesrandverbindungen die Ryanair-Route nach Mailand (Zielflughafen: Orio al Serio) für den eintägigen Shoppingtrip ebenso interessant machen wie für Geschäftstermine.
 
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SaschaX99

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25.10.2013
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Der User @Thomas32125 hat in mehreren Foren Hilfe gesucht und ich habe folgenden Eintrag (28.05.2015) gefunden

Hello,
i am desperately looking for the regs of some old flights for a friend and I hope that you can help me. If you can find the reg of the specific aircraft that operated the flights below with a quote, i will send you 5$ via paypal per found reg to honor your search immediately. Here are the flights i am hoping to find:

Year: 2004:
2nd JAN / Hapag-Lloyd / HF5083 / FRA-FUE
9th JAN / Hapag-Lloyd / HF5084 / FUE-FRA
3rd AUG / Aer Lingus / EI657 / FRA-DUB
9th AUG / Aer Lingus / EI652 / DUB-FRA
30th SEP / Ryanair / FR (morning) / HHN-BGY
30th SEP / Ryanair / FR5207 / BGY-HHN

Aufgrund dieses Eintrags gehe ich davon aus, dass die Tage korrekt sind und er sich die Flugnummer und Zeiten aus einem späteren Flugplan genommen hat, so dass die gesuchten Flüge wie folgt sein müssten:

2004-09-30 FR5202 HHN BGY 0835 0945 B738 Thomas32125
2004-09-30 FR5207 BGY HHN 2040 2155 B738 Thomas32125
 
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SaschaX99

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25.10.2013
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Gegeben dass diese Routings passen

1) BGY-HHN-BGY-LTN-BGY-LTN-BGY-HHN-BGY
2) BGY-CRL-BGY-GRO-BGY-LBC-BGY-CRL-BGY
3) BGY-STN-BGY-STN-BGY-GRO-BGY-BVA-BGY

und der Korrektur der Flugnummer

2004-09-30 FR5202 HHN BGY 0835 0945 B738 Thomas32125
2004-09-30 FR5207 BGY HHN 2040 2155 B738 Thomas32125

wäre das Routing für 1) mit Flugnummern wie folgt

FR 5201 1 2 3 4 5 6 - 650 810 14. Jun 04 - 30OCT04 BGY HHN
FR 5202 1 2 3 4 5 6 - 835 945 14. Jun 04 - 30OCT04 HHN BGY
FR 4151 1 2 3 4 5 6 - 1010 1110 29. Apr 04 - 30OCT04 BGY LTN
FR 4152 1 2 3 4 5 6 - 1135 1435 29. Apr 04 - 30OCT04 LTN BGY
FR 4153 1 2 3 4 5 6 7 1540 1640 28MAR04 - 30OCT04 BGY LTN
FR 4154 1 2 3 4 5 6 7 1705 2005 28MAR04 - 30OCT04 LTN BGY
FR 5207 1 2 3 4 5 6 7 2040 2155 29. Apr 04 - 30OCT04 BGY HHN
FR 5208 1 2 3 4 5 6 7 2220 2330 29. Apr 04 - 30OCT04 HHN BGY

OTT Spotters zeigt für den 30.09.2004 folgende Regs für die BGY-LTN-BGY-LTN Flüge, so dass die Flüge BGY-HNH-BGY ebenfalls mit der EI-CSX geflogen sein müssten.



bgy ltn 092004.jpg


Ob ich damit wohl 10 EUR verdient habe? =;
 

SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
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2005-03-16 FR0758 STN HHN 2020 2235 B738 Thomas32125

Und dieser ist auch nicht korrekt

Entweder

2005-03-16 FR0758 STN HHN 1550 1805 B738 Thomas32125
oder
2005-03-16 FR0764 STN HHN 2020 2235 B738 Thomas32125 (richtige Zeit 2005 2230)

FP HH 11.02.05
hhhn 110205.jpg

Ankünfte HHN 07. oder 08.03.05

hhn 080305.jpg
 
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Albertonewyork

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17.02.2023
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Hi everybody - new user here, and please forgive me for not using German, aber mein Englisch ist besser als mein Deutsch :)

I'm building a log of my flights on Logmyworld (which has become my favorite flight logging site!) and I have a lot of them for which I don't have a registration, but was able to reconstruct most of the other data. I've searched ACARS logs and all other sources I could think of but stil can't find the regis. For some flights, the ones without the takeoff time indicated below, I would also need times, and for those without a flight number, also a flight number.

Maybe someone here would have fun with that and help me find the missing info? Here they are, using the format explained on page 1 of this subforum:

2015-01-01 DL3458 BNA-JFK CRJ9 14:32 Albertonewyork
2014-08-15 DL6183 LGA-PWM CRJ7 10:24 Albertonewyork
2010-08-11 AF8 CDG-JFK B772 19:38 Albertonewyork
2010-08-11 U23726 BIA-CDG A319 13:55 Albertonewyork
2010-08-04 U23725 CDG-BIA A319 11:35 Albertonewyork
2010-08-03 AF23 JFK-CDG B772 17:31 Albertonewyork
2007-09-29 DL137 PSA-JFK B763 13:46 Albertonewyork
2007-09-29 AZ1665 FCO-PSA AT72 09:35 Albertonewyork
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2003-09-09 AP**** FCO-LIN B734 EI-CXM Albertonewyork
2001-11-21 DL71 FCO-ATL B763 Albertonewyork
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1999-04-22 LGW-CIA YK40 EL-CAR Albertonewyork (Private charter, regi EL-CAR)
1999-04-22 CIA-LGW YK40 EL-CAR Albertonewyork (Private charter, regi EL-CAR)

Huge thanks - and I'm looking forward to contributing to this forum!
 
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SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
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Maybe someone here would have fun with that and help me find the missing info? Here they are, using the format explained on page 1 of this subforum:

2015-01-01 DL3458 BNA-JFK CRJ9 14:32 Albertonewyork
2014-08-15 DL6183 LGA-PWM CRJ7 10:24 Albertonewyork
2010-08-11 AF8 CDG-JFK B772 19:38 Albertonewyork
2010-08-11 U23726 BIA-CDG A319 13:55 Albertonewyork
2010-08-04 U23725 CDG-BIA A319 11:35 Albertonewyork
2010-08-03 AF23 JFK-CDG B772 17:31 Albertonewyork
2007-09-29 DL137 PSA-JFK B763 13:46 Albertonewyork
2007-09-29 AZ1665 FCO-PSA AT72 09:35 Albertonewyork
2006-12-23 AZ2058 FCO-LIN MD82 Albertonewyork
2003-09-09 AP**** FCO-LIN B734 EI-CXM Albertonewyork
2001-11-21 DL71 FCO-ATL B763 Albertonewyork
2000-11-15 DL71 FCO-ATL B763 Albertonewyork
2000-03-18 AZ611 JFK-FCO B742 Albertonewyork
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1999-04-22 CIA-LGW YK40 EL-CAR Albertonewyork (Private charter, regi EL-CAR)

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Findings

found 2010-08-11 AF0008 1910 2115 CDG-JFK B772 19:38 Albertonewyork F-GSPF
-11/08/2010 18:55]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .F-GSPF
Message label: _ Block id: 3 Msg. no: S57A
Flight id: AF0008
S. LHR-Logs

found 2010-08-03 AF0023 1640 0600 JFK-CDG B772 17:31 Albertonewyork F-GSPI
AFR023 F-GSPI B772 France 04:17:47
S. LHR-Logs

found 2007-09-29 DL0137 PSA-JFK 1335 1705 B763 Albertonewyork N177DZ
via outbound flight
N177DZ B763 DL 1005 20070929 DL0136 ATL-JFK-PSA ATL-JFK-PSA

found 2010-08-04 U23725 CDG-BIA A319 1135 1305 Albertonewyork G-EZIO
G-EZIO A319 U2 1210 20100804 U23725 CDG-BIA CDG-BIA [[+01:00] Near Paris [1.70RC3]]

found 2010-08-11 U23726 BIA-CDG A319 1410 1540 Albertonewyork G-EZMH
G-EZMH A319 BH 1333 20100811 U23725 CDG-BIA CDG-BIA [[+01:00] somewhere [1.70RC2]]
G-EZMH A319 BH 1540 20100811 U23726 [[+01:00] Aarau, Switzerland [1.70RC3]]

found 2001-11-21 DL0071 FCO-ATL 1025 1540 B763 Albertonewyork N1604R
S. North Atlantic tieups showed only 604 but N1604R is the only reg contains 604 that I found for Delta


Times

2000-11-15 DL0071 FCO-ATL 1035 1600 B763 Albertonewyork

Hint flight number

2003-09-09 AP**** FCO-LIN B734 EI-CXM Albertonewyork

There are so many flights FCO-LIN-FCO so that a time would make things easier but according to Flightmemory the flight number should start with AP29

Not sure if this excerpt is from 2003 or 2004 but should cover all flight numbers

ap 2003 or 2004.jpg
 
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bursche99

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14.07.2011
2.900
719
MUC, near OBAXA
...
2004-09-30 FR5202 HHN BGY 0835 0945 B738 Thomas32125
2004-09-30 FR5207 BGY HHN 2040 2155 B738 Thomas32125

...

OTT Spotters zeigt für den 30.09.2004 folgende Regs für die BGY-LTN-BGY-LTN Flüge, so dass die Flüge BGY-HNH-BGY ebenfalls mit der EI-CSX geflogen sein müssten.
Du meinst also

found 2004-09-30 FR5202 HHN BGY 0835 0945 Thomas32125 EI-CSX #5829
found 2004-09-30 FR5207 BGY HHN 2040 2155 Thomas32125 EI-CSX #5829

(so verstehe ich Deinen Post, richtig?)
 

bursche99

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14.07.2011
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MUC, near OBAXA
Another one from OnTime, the time's no match, but seemingly the only flight on this day

found 2015-01-01 MQ3091 BNA JFK Albertonewyork (DL3458) #5837

MQ 01/01/2015 3091 N675MQ BNA JFK 12:25 15:50
source: Airline On-Time Statistics BTS
 
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SaschaX99

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25.10.2013
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Another one from OnTime, the time's no match, but seemingly the only flight on this day

found 2015-01-01 MQ3091 BNA JFK Albertonewyork (DL3458) #5837

MQ 01/01/2015 3091 N675MQ BNA JFK 12:25 15:50
source: Airline On-Time Statistics BTS
MQ3091 ist ein AA Flug

nashvillle flight guide.jpg


3091.jpg



However, according to Delta flight schedule 12/2014, there was also a DL3458 from 20.12.14 to 04.01.2015 op by Endeavor Air

3458.jpg
 
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Albertonewyork

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17.02.2023
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Times

2000-11-15 DL0071 FCO-ATL 1035 1600 B763 Albertonewyork

Hint flight number

2003-09-09 AP**** FCO-LIN B734 EI-CXM Albertonewyork

There are so many flights FCO-LIN-FCO so that a time would make things easier but according to Flightmemory the flight number should start with AP29

Not sure if this excerpt is from 2003 or 2004 but should cover all flight numbers
Danke Sascha!

Definitely AP29** for that FCO-LIN flight, but I have no idea of the time. Well, at least I have the registration, which matters more than anything else. EI-CXM may even have done more than one LIN-FCO-LIN rotation that day. In fact that's quite likely!
 
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Albertonewyork

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17.02.2023
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Transstats Ontime lists EV as sole operator for LGA PWM, and the details of EV for this period only outputs a single flight on 16.8.
2014-08-16 EV5091 LGA PWM 1130 1301 N758EV
Another one from OnTime, the time's no match, but seemingly the only flight on this day

found 2015-01-01 MQ3091 BNA JFK Albertonewyork (DL3458) #5837

MQ 01/01/2015 3091 N675MQ BNA JFK 12:25 15:50
source: Airline On-Time Statistics BTS

Thanks!

Here's some more detail on one of the flights you looked at: I have a Flightstats subscription which shows this result for DL6183 on 2014-08-15, so we know that it operated that day and that it was flown by GoJet, plus I have a boarding pass and timestamped photos from inside the flight. Everything checks out, except that there's no regi.

1676764324101.png

Same thing with the other one, I have everything except regi:

1676764462815.png
 
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SaschaX99

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25.10.2013
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Danke Sascha!

Definitely AP29** for that FCO-LIN flight, but I have no idea of the time. Well, at least I have the registration, which matters more than anything else. EI-CXM may even have done more than one LIN-FCO-LIN rotation that day. In fact that's quite likely!

May I ask if this is your picture?


If so then the Emirates aircraft push back should be EK0095 from FCO to NCE (Arriving from DXB at FCO at approx. 1135, departing to NCE approx 1235) so that your flight should be AP2962
 
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Albertonewyork

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17.02.2023
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May I ask if this is your picture?


If so then the Emirates aircraft push back should be EK0095 from FCO to NCE (Arriving from DXB at FCO at approx. 1135, departing to NCE approx 1235) so that your flight should be AP2962

Yes indeed, it's my photo - and what a clever way of solving the mystery, too. OK, decided: It was AP2962. Thank you!
 

bursche99

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14.07.2011
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MUC, near OBAXA
Another one from OnTime, the time's no match, but seemingly the only flight on this day

found 2015-01-01 MQ3091 BNA JFK Albertonewyork (DL3458) #5837

MQ 01/01/2015 3091 N675MQ BNA JFK 12:25 15:50
source: Airline On-Time Statistics BTS

...Same thing with the other one, I have everything except regi:

Anhang anzeigen 204051
I checked
https://www.qatipi.com/air/air.php and it has the MQ3091 from KBNA on arrival, but nothing else BNA - JFK. 🤷‍♂️
(The MQ3091 reg is an EMB145 so definitely not what you're looking for.)

does not have it either, it has a couple of 9E3458 but not for Jan 1.
Still strange though that multiple sources do not have any trace of yours...
 

bursche99

Erfahrenes Mitglied
14.07.2011
2.900
719
MUC, near OBAXA
For the other one:
2014-08-15 DL6183 LGA PWM CRJ7 1024 Albertonewyork (op. by GoJet G7 see #5840)

has
G7618114-08-15 13:23CRJ700
which could be (bit of a long shot) some return flight...?
 

Albertonewyork

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17.02.2023
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For the other one:
2014-08-15 DL6183 LGA PWM CRJ7 1024 Albertonewyork (op. by GoJet G7 see #5840)

has
G7618114-08-15 13:23CRJ700
which could be (bit of a long shot) some return flight...?

Could be the return, yes, but maybe not the same airframe, since we know from Flightstats that the CRJ7 that flew the LGA-PWM we're looking for returned to LGA under the same flight number DL6183, and docked at the gate at 13:02. That may be cutting it a bit close for the following departure as flight 6181 only 21 minutes later (if 13:23 is the actual, as opposed to scheduled, departure time.)

1676853656869.png
 

SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
1.769
1.019
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1993-08-20 US0891 FRA CLT ---- ---- B762 stoze (Flugnummer nicht 100% sicher)

Dieses Bild hat der User als sein Bild vor dem Abflug bei Airliners hochgeladen..

Könnte es die N647US sein? Auch schärfen hat nicht wirklich geholfen.

1993usair7672mk8q.jpg
 

Albertonewyork

Neues Mitglied
17.02.2023
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1993-08-20 US0891 FRA CLT ---- ---- B762 stoze (Flugnummer nicht 100% sicher)

Dieses Bild hat der User als sein Bild vor dem Abflug bei Airliners hochgeladen..

Könnte es die N647US sein? Auch schärfen hat nicht wirklich geholfen.

Anhang anzeigen 204356

Es muss die 647 sein.

USAir had no other 762s with regi/fleet n. ending in 7, and the last number on the front gear door is a 7 for sure - I think we can tell even without sharpening that the shape, although incomplete, can only be a 7.
 

SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
1.769
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1996-06-30 WO1209 FRA SEA ---- ---- DC10 stoze (weiter nach LAX)

Ich hatte das schonmal gepostet, aber wohl nicht wirklich verständlich.

Dieses Bild hat der User als sein Bild vor dem Abflug bei Airliners hochgeladen..

Beim dem Modell auf dem Bild müsste es sich um eine DC-10 handeln, da keine Winglets vorhanden.

World Airways hatte im Juni 1996 folgende DC-10 im Einsatz (Check Airfleets und Planespotter)


9M-MAZ
9M-MAS
9M-MAW
N107WA
N117WA (from 2002 N353WL)

Die Flugzeuge mit der 9M Reg hatten nur den letzten Buchstaben der Reg auf der Gear Door (Z, S bzw W), so dass diese drei rausfallen, da auf dem Bild mehr als ein Buchstabe/Ziffer zu sehen ist.
Die 9M-MAW war am 30.06.96 ausserdem in Paris (https://www.jetphotos.com/photo/5746847)

Bleiben nur die N107WA und N117WA. Für die N117WA habe ich 03/96 und 11/96 Fotos mit einer schwarzen Nose gefunden. Auch Fotos aus anderen Jahren zeigen eine schwarze Nose.

Deshalb würde ich hier auf die N107WA setzen.
1996worlddc103zk08new.jpg
 

SaschaX99

Erfahrenes Mitglied
25.10.2013
1.769
1.019
CGN
found 2012-01-12 AC8113 1855 2123 YYZ IAH CRJ flo.e C-FBJZ #5850

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found 2007-09-02 SQ0225 SIN PER 0120 0620 772 9VSMF 9V-SRC #5850

ACARS log - Perth, Western Australia Live ACARS F Date: Monday, 3 September 2007 - All times in WST (UTC + 8) Log
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