ANZEIGE
Doch gibt es weiterhin 3x die Woche nonstop, Dienstag/Donnerstag/Samstag
Und an den anderen Tagen mit 2,5h Aufenthalt am DMK incl Durchchecken.
Danke. Wusste ich nicht.
Doch gibt es weiterhin 3x die Woche nonstop, Dienstag/Donnerstag/Samstag
Und an den anderen Tagen mit 2,5h Aufenthalt am DMK incl Durchchecken.
The four weekly flights will commence on November 2. Phu Quoc marks AirAsia’s 59th unique route, apart from its existing destinations in Vietnam namely, Ho Chi Minh City, Da Nang, Hanoi and Nha Trang from Malaysia.
“As it is, we are flying in eight aircraft and if everything goes well, we are looking at 10 aircraft in total by January 2019.
By the end of the year, three more international destinations from KK will be added on top of existing 295 weekly flights.
“As for domestic routes, we are currently in discussion with the Malaysian Aviation Commission (MAVCOM), to add routes to Sibu and Bintulu in addition to our existing routes to Sandakan, Tawau, Miri and Kuching,
Indonesia X
Jakarta-Tokyo Narita ab 1.5 daily
Mal sehen ob das dann der dritte A333 wird nebst DPS-NRT und DPS-KUL-BOM oder ob letztere eingestellt wird weil AAX selbst MUM fliegen kann ab KUL.
AirAsia
Kota Kinabalu - Shenzhen von 1x daily auf 2x daily ab 1.11
AirAsia X
KUL - Kathmandu canx ab Ende Sept
Ich glaube nicht das 320 die Route übernehmen weil bei den bisherigen Beispielen war es jeweils ein fliessender Übergang.
Hier wird KTM erst auf 2/7 gekürzt für einen Monat und dann is die Route ganz raus.
Von meinen Beobachtungen her scheint das auch eine absolute Lowyieldroute zu sein.