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Habe gerade für meinen qualified stay eine BRG rate beantragt und das Thema ob immer noch qualified is gleich angesprochen. Mal sehen was der Support sagt. lg
FT sagt:
Dear Mr. XX,
Thank you for taking the time to write.
We apologize that you had to contact us in regards to your Club Carlson
account.
Upon review, we show that you submitted this reservation for a Best
Online Rate Guarantee. When we change the rate on your reservation, we
actually 0 the rate out, and dictate in the notes what this lower rate
will be. Because of this, these stays will not load automatically.
We have manually updated your account with your stay at the Radisson
Hotel at Los Angeles Airport from May 16, 2012 to May 17, 2012.
Your account number XXXXX now has a balance of 52,582 points.
Kind Regards,
XXXXXXX | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson
Rezidor Hotels
phone 888.288.8889 | fax 402.501.9166 | clubcarlson@carlsonrezidor.com
Ich habe am nächsten WE jetzt einen Stay in Nizza - BRG bekommen (86.01 statt 127.00) und Buchung ist online jetzt ebenfalls auf 0.00 gesetzt worden.
Werde berichten wie es geklappt hat, denke aber das es keine Probleme gibt, wie vorgenannt beschrieben.
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