Euch allen ist hoffentlich schon klar, dass ihr nur ein Konto bei DM besitzen dürft? Aus dem Membership Guide:
- Each individual may have only one account, and must include his or her full first and last name. Use of first initials are not allowed and may prevent mileage credit from being posted to your account. Only the member named on the account or an authorized user may access personal account information.
- Corporations, legal entities, pets or any other non-persons may not acquire an account number or earn miles unless specified by US Airways.
Wäre also sehr vorsichtig mit mehreren Konten. Es ist doch heute kein Problem mehr im Controlling mal kurz eine Abfrage zu starten und zu schauen, woher bei welchem Award mit gleichem Namen des Passagiers die Meilen kommen und dann war es das! Kann echt nicht verstehen, wieso man sowas riskiert.
Das FT Forum hat schon mehrfach von Mitgliedern berichtet, die unter Audit gerieten und denen alle Meilen eingezogen und die AWARDS einfach gelöscht wurden. Ansprechpartner bei US AIRWAYS DM gab es keinen und Mails, Briefe und Faxe wurden einfach monatelang weder beantwortet noch bearbeitet.
Noch einmal ein Zitat aus dem Membership Guide:
Right to audit member accounts
US Airways reserves the right to audit accounts and remove all mileage credit earned incorrectly or to cancel award tickets and upgrades issued on ineligible credit. During the audit process, it may be necessary to hold mileage accrual until credit is deemed as eligible mileage credit.
Member disqualification Any member may be disqualified from the Dividend Miles program if, in US Airways’ sole judgment, that member has violated any of the rules described in this program guide. Disqualification may result in loss of privilege(s) up to and including termination of an individual’s membership and confiscation of accumulated Dividend Miles or award tickets that have been issued.
Kann nur warnen mehrere Konten zu nutzen - US AIRWAYS schaut da bestimmt nicht mehr lange zu!