Negativ Beispiel Park Inn Köln Belfortstraße
Übernachtung 12.-13. September
Fehlende Punkte habe ich am 23.09. gemeldet.
Automatische Antwort:
Your comments have been received and will be submitted to the Club
Carlson Member Service Center. A member of our team will be responding
as soon as possible.
We appreciate your patience and look forward to assisting you with your
questions or concerns.
Sincerely,
The Club Carlson Member Services Team
Nächste Email Antwort:
Dear Lappenspender,
Thank you for taking the time to write.
We have forwarded your request to the hotel management and asked that
they respond to you directly within 7 days.
Thank you for allowing us the opportunity to assist you.
Regards,
Hxxxxxx Cxxx | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson
Rezidor Hotels
Mail vom 27.09.
Sehr geehrter Herr Lappenspender,
vielen Dank für Ihre Meldung bezüglich der noch nicht gut geschriebenen Club Carlson Punkte.
Dies werden wir so schnell wie möglich nach holen.
Ich möchte Ihnen mit dieser E-Mail kurz mitteilen, dass wir bereits an dem Vorgang arbeiten und diesen am Wochenende abschließen werden.
Somit sollten die noch fehlenden Punkte bis Mitte nächster Woche auf Ihrem Konto sein.
Sollten Sie weitere Fragen oder Wünsche haben, melden Sie sich bitte jederzeit.
Mit freundlichen Grüßen
Txxx Sxxxxxx
Front Office Shiftleader
Gift Card Champion
|
Mail 1 vom 29.09.
Dear Lappenspender,
Thank you for your participation in Club Carlson. Your Base/Retro Point Award of 830 points from your stay at the Park Inn By Radisson Cologne Belfortstrasse from Sep 12 2013 to Sep 13 2013 has posted to your Club Carlson account.
Your new Club Carlson balance is 65,623 points. Please do not reply to this email. If you need additional information or have any questions please email us at clubcarlson@carlson.com or call us at:
1-888-288-8889 (Toll-free U.S. and Canada)
+44-207-949-0378 (Europe, Middle East and Africa)
Email: clubcarlson@carlson.com
Website: carlson.com
We hope you enjoy your award and continue to take advantage of the many benefits of Club Carlson.
Mail 2 vom 29.09.
Guten Abend Herr Lappenspender,
wir haben Ihre Meldung über Club Carlson erhalten und Ihnen die Punkte gutgeschrieben.
Bezüglich der Online Punkte gibt es die eigentlich direkt durch Club Carlson bei der Online Buchung.
Für eine Promotion müssen Sie sich meist im Vorfeld registrieren und bekommen dann die Punkte.
Ist mir aber auch nichts konkretes für Park Inn bekannt.
Sollten Sie weitere Fragen oder Wünsche haben, stehen wir Ihnen gerne jeder Zeit zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Jxxxxx Sxxxxx
Shiftleader Front Office
Club Carlson Champion
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Also am 29.09 per Mail an CC wieder die 2000 fehlenden Punkte für online booking bemängelt.
Antwort kam dann schnell am 30.09.
Dear Lappenspender,
Thank you for taking the time to write.
We apologize for you having to contact us in regards to your Club
Carlson account. I have awarded 2000 Online Booking Points for your stay
of Sep 12 2013 to Sep 13 2013 at the Park Inn By Radisson Cologne
Belfortstrasse.
Thank you for allowing us the opportunity to assist you.
Regards,
Mxxxxx | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson
Rezidor Hotels
Na für die Punkte hat sich der Aufwand doch gelohnt!