However, we are sorry to inform you that we can not credit the 9,000 avios corresponding PNR xxx, because the purchase was made outside the deadline set in the terms and conditions of the 9000 promo (June 24th, local time in Madrid, place where your pourchased these tickets) the date of issue of the ticket xxx is June 26th 2018.
We have escalated the case to the relevant department, studied the information provided and the bookings made during the 9000 Avios promotion time period. Then, as we could review, you completed the process for 9 of the bookings correctly, however, to redeem the points you needed to complete the issuing of the ticket on the website, and within the estipulated time frame for the system to automatically detect the Iberia Plus account. Since the ticket was not properly issued, we are not able to complete the authorization to grant the Avios points.
We are sorry to inform you that we can not credit the 9,000 avios
corresponding PNR xxx, because the purchase was made outside the deadline set in
the terms and conditions of the 9000 promo (June 24th, local time in Madrid, place
where your pourchased these tickets) the date of issue of the ticket xxx is
June 26th 2018.
Please accept our sincere apologies for the wrong information you got on our Customer Service Department, unfortunately as the promotional conditions stablish the issued process for the reservation had to be completed before 24th June, 2018. As an exceptional case, if you wish to cancel any of the tickets you bought for the promotion, you may do so free of charge by indicating us the ticket number.
Bei mir schon mehrere Flüge no show und bisher keinerlei Reaktion.
Du wirst namentlich aufgerufen und willst verpassen, dir das anzuhören? [emoji12]Und was ist besser, den Flug ignorieren als No Show oder einchecken und „verpassen“? Danke!
Stimmt das, was Iberia schreibt? Dann ist die Sache ja glasklar.
Iberia ist faszinierendGrad Flug buchen wollen, man hat mir aber inzwischen die gutgeschriebenen 90k wieder abgezogen ...
"Cancellation of Avios Bonus"
Wann wären denn deine Flüge gewesen, sprich diejenigen, die dir die Meilen eingebracht haben?
Ab Dezember
Man darf doch die Avios auch für Award Flüge nach Dezember buchen oder?
Es wurde eine eventuelle unberechtigte Nutzung Ihrer Kreditkarte festgestellt. Zu Ihrer eigenen Sicherheit kann der online Kauf mit dieser Kreditkarte nicht durchgeführt werden .
Wenn Sie wünschen, können Sie in einem unserer Büros die Reservierung und den Ticketkauf durchführen.
Momentan kann ich bei IB nix buchen (Avios sind noch da). Jedes Mal kommt beim Bezahlen die Meldung:
Habe schon drei Karten durchprobiert, aber immer dasselbe.
Hab ich das richtig verstanden, die avios müssen bis Dezember "verbucht" sein, aber ich kann ja im nachhinein die Buchung wieder ändern..?
Iberia verlangt ja für einen Date change 25eur.
Jetzt weiss ich zwar die Strecke, aber (vor Dezember) noch nicht das genaue Datum, ich möchte daher vor Dezember, irgendwas einbuchen und später irgendwann dannn mit 25eur auf das richtige Datum umbuchen.
Hat das schon jemand probiert?
weiß jemand zufällig, wie viele C-Award Plätze bei Iberia immer verfügbar sind bzw. man buchen kann?