Mein Konto wurde ohne Benachrichtigung von einem "Administrator deaktiviert".
Kontonutzung fand praktisch nicht statt, nur Aufladungen/Uberweisungen zwischen meinen Konten in 3 stelligen Betraegen, damit ich eine kleine Reserve auf der Karte habe.
Konnte die Abhebungen auch noch nie testen, da in Indonesien die Karte an den Automaten nicht akzeptiert worden ist.
Nach Email Nachfrage wurde sie wieder aktiviert, relativ kommentarlos.
Mir wurde auch gesagt dass aktuell keine Karten versandt werden, auf die Nachfrage ob der Betrieb eingestellt wird wurde entgegnet das waere nur temporaer.
Jetzt kam die Email wie vermutet:
Hello
Today it is our turn to thank you again and say see you soon.
Despite all our efforts and enthusiasm during the last 3 years, we have not been able to reach the key goals to maintain the bnc10 service as we know it.
Therefore, we have decided to make a stop along the way and, following our terms and conditions, we are informing you two months in advance that the bnc10 app will be available until July 19.
However, we recommend that in the next few days you spend the remaining money in your account or transfer it to another bank account. If you have any questions, please check our FAQ.
From July 19, if you have not already done so, you can request to transfer your money via e-mail to
EU-CardFunding@emlpayments.com.
Now more than ever, we believe that a transparent, sustainable and trustworthy alternative to banking is necessary. That is why we hope to be back soon with more strength.
We are sorry for any inconvenience this may cause.
Again, thank you and see you soon.
bnc10 Team
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