ANZEIGE
Heute habe ich von Revolut 20€ an eine neue private IBAN bei der PoBa gesendet. Geld hängt bei Revolut in der Prüfung. Versteht keiner.
Nickys Bro Rahul hat mir wegen der blockierten Überweisung geschrieben:
„Hallo HORST, mijn naam is Rahul en ik hoop dat dit bericht je goed treft. We nemen contact met u op vanwege onze routinematige veiligheidscontrole. We hebben meer informatie nodig over de overdracht Aan Gxxxxx Kxxxxx voor een bedrag van € 20,00 Kunt u ons vertellen wat de aard van deze transactie is en de betekenis van de beschrijving uitleggen: Sxxxxxx? Als gereguleerde financiële instelling/gereglementeerde instelling moeten we soms ter verificatie uw rekening controleren. Dit maakt deel uit van onze standaard beveiligingsmaatregelen. Houd er rekening mee dat als er problemen optreden bij het verzamelen van de door ons gevraagde informatie, u ons dit kunt laten weten. Als u ons niet binnen de komende 21 dagen de door ons gevraagde informatie kunt verstrekken, wordt de overdracht niet verwerkt. Als je dit bericht niet hebt gezien en de chat na 21 dagen automatisch is gesloten, kun je nog steeds reageren op de chat, dan gaan wij ervoor zorgen Bij voorbaat dank voor uw hulp en een fijne dag verder!“
Schnelle Kontaktaufnahme. Revolut meckert wegen eines Wortes im Überweisungs-Textfeld.
Aber warum schreibt mir Rahul ausgerechnet in Niederländisch
![Face without mouth :no_mouth: 😶](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/1f636.png)
Aber grundsätzlich bin ich ja froh, dass Revolut mich nicht in Japanisch anschreibt
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Update: Meine 20€ sind jetzt rausgegangen.
Zuletzt bearbeitet: