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Ich meine, dass ein foren-Säugetier da auch mal Probleme mit einem Upgrade, einem dz und Frühstück hatte, obwohl dz mit Frühstück gebucht wurde.
Gilt die 7 Tage Regel nur für das gleiche Hotel?
Das Indigo Düsseldorf nimmt es ziemlich genau...
thank you for your booking at the Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz and being IHG Rewards Club Gold Member.
We would like to inform you about some conditions to your booking in advance to avoid misunderstandings.
As you have claimed your stay with the Best price guarantee at IHG we have to check the following at arrival:
- Valid government ID (adress from the booking must be the same on ID)
- Number of people staying in the room
- Only the room type booked can be used
- Two people who claimed in the same period as one household is a violation of the BPG
Please read the full conditions here: https://www.ihg.com/hotels/de/de/customer-care/lowest-internet-rate-terms-conditions
As the Best price guarantee is paid by the hotels directly we have to check all the details above.
Also you have to pay the full amount at the hotel directly. The funds transfer will be done with IHG and not the hotel.
Please let us know if there are any questions left or if you have any requests or needs for your upcoming stay.
Looking forward to welcome you.
With kind regards
Ich meine, dass ein foren-Säugetier da auch mal Probleme mit einem Upgrade, einem dz und Frühstück hatte, obwohl dz mit Frühstück gebucht wurde.
Na klar:
"Dear afa340,
In reference to your reservation on 16 Oct 2013 at the Holiday Inn XXX, our systems show that we will not be honoring your claim for the Best Price Guarantee, thus the room is not complimentary. IHG has reached the decision also of denying all your future claims. We have received a directive from IHG Management to this effect. Unfortunately, we are not at liberty to disclose the details on our end as this was an executive decision.
As quoted on our Terms & Conditions. At any time up to the date of stay, IHG reserves the right to revoke any and all benefits of a Guarantee (including the right to cancel a previously awarded free night and the lower prices for the rest of the nights of a multi-night reservation if it is found that a customer has attempted to or has violated or circumvented the Best Price Guarantee Terms & Conditions. Resale of rooms eligible for the Guarantee is strictly prohibited. In the event IHG believes that a room eligible for the Guarantee has been resold, or the Guarantee is otherwise being intentionally abused or manipulated to circumvent its intent, IHG reserves the right to reject future Best Price Guarantee claims from any persons who participated in such actions.
What we can do for you is offer two (2) options: First, would be for you to pay the full cost of the room. Second option is to cancel the reservation. Please let us know which option you would like to take so we can assist you further. Please be advised that this decision is final and no further actions will be accommodated.
Should you have any questions or concerns please do not hesitate to contact us via e-mail."
Wüsste nicht, wie man darauf kommt ich würde ein Zimmer weiterverkaufen o.ä.
Ich bin gespannt wann ich solch eine oder ähnliche Mail erhalten, heute insg. 8 Übernachtungen auf Claim bestätigt bekommen über €5003,- ....
Gibts Erfahrungswerte was man sich "erlauben" darf? ... So langsam habe ich s Gefühl den Bogen überspannt zu haben...
Ich habe das gleiche Mail als afa340 erhalten. Mehr als 300k Punkte verloren. Game over.
Wieso Punkte verloren? In der oben zitierten Mail steht doch erstmal nix von wegen Kontoschliessung, sondern nur, dass IHG keine BRG Claims mehr annimmt.Ich habe das gleiche Mail als afa340 erhalten. Mehr als 300k Punkte verloren. Game over.
Wieso Punkte verloren? In der oben zitierten Mail steht doch erstmal nix von wegen Kontoschliessung, sondern nur, dass IHG keine BRG Claims mehr annimmt.
Ich hab bestimmt 100 Nächte geclaimt (verteilt auf 2 Jahre) bevor ich ausgeschlossen wurde. Ganz so schnell geht es also nicht.
Letzten Mittwoch. Plat Ambassador.
Zweite E-Mail am selben Tag mit Kontoauflösung.
Ich hatte nur einen Account . Keine Promo-Codes . Kein 2 Übernachtungen im Namen der Gäste .
Nur Platinum, da der Account dann aber komplett gesperrt wurde hat das nicht viel geholfen.