Das ist so wie niedriger Überflug
Ein Low Pass ohne Landeabsicht, z.B. das klassische "Zischen" mit 100 Knoten in drei Fuß Höhe, ist Cowboytum und verboten.
die Antwort
4. Wéi war déi Decisioun vun der Luxair begrënnt, de Client juristesch unzesichen, wuelwëssend, datt esou
e Schratt virum “Geriicht vun der ëffentlecher Meenung” an der Reegel als Scholdageständnes bewäert
gëtt an deementspriechend zu engem weidere Vertrauensverloscht bei de Cliente ka féieren?
Op Nofro hin informéiert d’Luxair iwwer den Oflaf vun dem Tëschefall folgendes:
De Client ass de 27. Juni 2024 mat der Luxair vu Berlin op Lëtzebuerg geflunn, ier hien 8 Stonne méi spéit
mat engem anere Luxair Vol vu Lëtzebuerg op Paräis-Charles de Gaulle gereest ass. Zousätzlech zu sengem
Ticket huet de Client Zougang zu der Fluchhafelounge zu Lëtzebuerg kaaft. De 27. Juni huet hien sech
ongeféier 8 Stonne viru sengem Fluch an der Lounge presenteiert. D’Lounge-Mataarbechterin sot him,
dass den Zougang nëmme 4 Stonne virum Fluch autoriséiert ass. D’Luxair-Mataarbechterin huet him den
Accès net komplett refuséiert, mä hie gefrot fir méi spéit, 4 Stonne viru sengem Vol, zeréck ze kommen.
Dës 4-Stonne Reegel ass Standard an der Industrie.
De Client huet dëst Gespréich heemlech mat zwou Kamerae fotograféiert/gefilmt, ouni d'Zoustëmmung
vun de betraffene Luxair-Mataarbechterinnen. An de Minutten nom Gespréich huet de Client op de
sozialen Netzwierker (inklusiv Tiktok an Instagram) eng Serie vu Fotoen iwwer dësen Tëschefall
publizéiert, dorënner och déi vun der Luxair-Mataarbechterin, ouni d’Gesiichter ze verpixelen, sou datt et
méiglech ass, d’Mataarbechterin kloer z'identifizéieren.
De selwechten Dag huet d'Kommunikatiounsdepartement vun der Luxair:
- de Passagéier op kommerzieller Basis kontaktéiert fir him ze soen, dass hien, trotz der 4-Stonne-Reegel,
an d'Lounge kéint kommen (kommerzielle Geste), wat hie schlussendlech awer refuséiert huet;
- de Passagéier opgefuerdert d'Foto ze läschen oder ze verpixelen, well d'Mataarbechterin hir
Zoustëmmung fir dës Verëffentlechung net ginn huet. Dëser Opfuederung ass den Client allerdéngs net
nokomm.
Den 28. Juni huet d'Luxair, esou wéi et hier Prozedure virgesinn, e "Warnbréif" geschéckt fir offiziell
d’Läsche vun der Foto vun der Mataarbechterin ze fuederen. Am Bréif gouf de Passagéier och informéiert,
dass d'Luxair sech d’Recht reservéiert fir juristesch Moossnamen ze huele fir d’Rechter vu senge
Mataarbechter*innen ze schützen. D’Handlunge vum Passagéier sinn net konform mat de Gesetzer déi zu
Lëtzebuerg applicabel sinn, a besonnesch mat dem Reglement 2016/679 iwwert de Schutz vu
perséinlechen Donnée (RGPD). Dofir huet d'Luxair schlussendlech eng Plainte géint dëse Passagéier
gemaach.
Den 12. Juli 2024 huet de Client nees e Video op YouTube publizéiert iwwer seng Luxair-Erfarung, an
dësem ass d’Gesiicht vun der Mataarbechterin schlussendlech deelweis verpixelt. Den 19. Juli 2024 huet
d’Luxair de Client fir de Lounge-Service, den hien net an Usproch geholl huet, rembourséiert.
4. Wie war Luxairs Entscheidung, den Kunden rechtlich zu untersuchen, obwohl er wusste, dass dies der Fall war?
Ein Schritt vor das „Gericht der öffentlichen Meinung“ wird in der Regel als Schuldeingeständnis gewertet
ist und kann es zu einem weiteren Vertrauensverlust bei den Kunden kommen?
Auf Anfrage teilt Luxair Folgendes über den Hergang des Vorfalls mit:
Der Kunde flog am 27. Juni 2024 mit Luxair von Berlin nach Luxemburg, vor 8 Stunden später
reiste mit einem anderen Luxair-Flug von Luxemburg nach Paris-Charles de Gaulle. Zusätzlich zu seinem
Der Kunde kaufte ein Ticket für den Zugang zur Flughafenlounge in Luxemburg. Am 27. Juni hat er
ca. 8 Stunden vor seinem Flug in der Lounge präsentiert. Der Lounge-Mitarbeiter sagte ihm:
dass der Zutritt erst 4 Stunden vor dem Flug gestattet ist. Der Luxair-Mitarbeiter gab ihm das
Der Zugang wurde nicht vollständig verweigert, aber er bat darum, später, 4 Stunden vor seinem Diebstahl, wiederzukommen.
Diese 4-Stunden-Regel ist branchenüblich.
Der Kunde hat dieses Gespräch ohne Zustimmung heimlich mit zwei Kameras fotografiert/gefilmt
der betroffenen Luxair-Mitarbeiter. In den Minuten nach dem Gespräch meldet sich der Kunde am
Soziale Netzwerke (darunter Tiktok und Instagram) veröffentlichten eine Fotoserie zu diesem Vorfall
veröffentlicht, darunter auch das des Luxair-Mitarbeiters, ohne die Gesichter zu verpixeln, so dass es
eine eindeutige Identifizierung des Mitarbeiters möglich ist.
Am selben Tag erklärte die Kommunikationsabteilung von Luxair:
- kontaktierte den Passagier geschäftlich, um ihm mitzuteilen, dass er trotz der 4-Stunden-Regel
konnte in die Lounge kommen (kommerzielle Geste), was er schließlich ablehnte;
- Der Passagier hat darum gebeten, das Foto zu löschen oder zu verpixeln, weil der Mitarbeiter es getan hat
Eine Einwilligung zu dieser Veröffentlichung liegt nicht vor. Der Kunde unterliegt dieser Verpflichtung jedoch nicht
nach
Am 28. Juni schickte Luxair gemäß seinen Verfahren ein „Warnschreiben“ an offiziell
die Löschung des Fotos des Mitarbeiters zu verlangen. In dem Brief wurde der Passagier auch darüber informiert,
dass sich Luxair das Recht vorbehält, rechtliche Schritte zur Geltendmachung ihrer Rechte einzuleiten
zum Schutz der Mitarbeiter. Die Handlungen des Passagiers entsprechen nicht den geltenden Gesetzen
Luxemburg gelten, insbesondere mit der Verordnung 2016/679 zum Schutz von
personenbezogene Daten (RGPD). Daher reichte Luxair schließlich eine Beschwerde gegen diesen Passagier ein
Erledigt
Am 12. Juli 2024 veröffentlichte der Kunde erneut ein Video auf YouTube über sein Luxair-Erlebnis und
Das Gesicht des Mitarbeiters ist schließlich teilweise verpixelt. Am 19. Juli 2024
Luxair erstattet dem Kunden den Lounge-Service, den er nicht in Anspruch genommen hat.
Oder anders formuliert: Don't hassle the Hoff!Mach den Hoff nicht schlecht!
Der würde wohl mit Josh das "Folgende" machen:Hoff war ein echter Star. Megastar. Hatte mal am Rande mit dem zu tun. Studentenjob. Sehr netter Mensch und ein echter Profi.
Das ist halt das Grundproblem der Blogger, die sich selbst ein wenig zu wichtig nehmen. Ich finde es auch etwas skurril eine Airline vernichtend zu bewerten basierend auf einem Flug.Josh Cahill, der David Hasselhoff (Looking for Freedom --> Mauerfall in Berlin) der Luftfahrt. Glaubt der wirklich ernsthaft daran, sein Video damals hätte den Ausschlag für die Veränderungen/Verbesserungen bei Bulgaria Air gegeben ?
Falls dem so sein sollte, hätte ich eine Brücke zu verkaufen...
Ich finde es auch etwas skurril eine Airline vernichtend zu bewerten basierend auf einem Flug.