Die 32V Flugpläne gibts hier: https://lufthansa-cargo.com/network/schedule-routings
Der Link führt zu LH Cargo. Oder hab ich was übersehen?
Und die A32V sind doch auch die D-AIUQ - D-AIUY. Nicht zwangsläufig die Neos'
NOCH ist jeder 32V in FRA ein Neo und jeder 32V in MUC ein Ceo.
NOCH ist jeder 32V in FRA ein Neo und jeder 32V in MUC ein Ceo.
Heute Erstlandung eines A320neo in VIE. Die D-AINA ist allerdings gestrandet. Sitzt wegen technischer Probleme fest, der Rückflug nach FRA wurde gestrichen.
Ob die Neo weniger Sprit und CO2 verbraucht, ...
CH-Aviation meinte:IndiGo Airlines (6E, Delhi Int'l) has advised its pilots to operate at a maximum altitude of 30,000 feet when flying its A320neos due to concerns over the aircraft's Pratt & Whitney engines, reports Live Mint. The news site has seen a copy of a note from Ashim Mittra, IndiGo's Vice President of Flight Operations, which further advises pilots to carry additional fuel to accommodate the lower altitude flights.
Premature engine removals
The brief confirms our report that both Indigo and Go Air have carried out premature engine removals. As of February 24, 2017 :
13 premature removals due to combustion chamber distress
28 premature removals due to number 3 bearing distress
One premature removal due to main gear box failure
Also ab welcher Registrierung/MSN sind die Lufthansa-Flieger ohne Probleme?